Identyfikacja wizualna

Logo - czyli budujemy wizerunek Twojej firmy

Identyfikacja wizualna

Projekt identyfikacji wizualnej można nazwać widoczną twarzą marki jako całości. Najważniejsze jest to, że jest łatwy do zrozumienia, skuteczny, ma duże znaczenie estetyczne i stanowi integralność. Praca nad identyfikacją wizualną powinna być przemyślana w najdrobniejszych szczegółach przez profesjonalny zespoł. Wbrew powszechnemu przekonaniu identyfikacja wizualna to nie tylko logo, wizytówka i papier firmowy. Możesz to również potraktować jako inwestycję w przyszłość swojej marki. Identyfikacja wizualna, jest pierwszym krokiem do zwiększenia świadomości Twojej marki.

Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna to jeden z najważniejszych czynników, o których będziesz pamiętać. Komunikacja wizualna jest tutaj ważnym zagadnieniem. Ponadto tożsamość korporacyjna może się różnić w zależności od potrzeb sektorowych. Na przykład materiały identyfikacji wizualnej hotelu są inne, podczas gdy materiały identyfikacji wizualnej dla przemysłu motoryzacyjnego są inne.

Usługa wykonania logo z księgą znaku

Co zapewnia dobra identyfikacja firmy?

  • Odzwierciedla tożsamość instytucji
  • Wzmacnia percepcję
  • Kreuje wizerunek firmy
  • Odzwierciedla Twój punkt widzenia
  • Wyróżnia na tle konkurencji
  • Zwiększa zaangażowanie pracowników zespołu
  • Pozwala tworzyć kulturę
  • Zapewnia dyscyplinę zespołową
  • Identyfikacja wizualna firmy

    Co wchodzi w skład identyfikacji wizualnej?

  • Logo
  • Paleta kolorów logo
  • Czcionka korporacyjna
  • Wizytówka
  • Papier firmowy
  • Koperty
  • Certyfikaty
  • Flagi
  • Produkty promocyjne
  • Reklama na samochodach
  • Ubiór roboczy
  • Materiały cyfrowe
  • Obejmuje również wiele materiałów do identyfikacji firmy, które różnią się w zależności od branży.

    Tworzymy niesamowite logo

    Dlaczego projektowanie logo jest ważne?

    Twoje logo jest sygnaturą Twojej marki, więc jest jednym z elementów, którym należy się zająć najbardziej profesjonalnie. Wszystkie dzisiejsze marki mają logo. Niektórzy z nich kontynuują swoje działania marketingowe z typografią, a inni jako symbole, które według nich najlepiej wyrażają. Kolory, symbole i logo gier typograficznych mogą dać konsumentowi wskazówkę, jak wykonują swoją pracę.

    Estetyka logo ma znaczenie

    Kampania reklamowa logo, które nie jest estetyczne, jest również bardzo trudna do uzyskania estetyki.

    Logo - projekt

    Jak rozpoznać dobre logo?

  • Szybko zapada w pamięć
  • Określenia harmonię kolorów zgodnie z przekazem werbalnym
  • Jest łatwe do zrozumienia
  • Nadaje się do użytku w różnych dziedzinach i formach (oznakowanie, drukowanie itp.)
  • Niesie historię i pozycję marki
  • Powinno być minimalistyczne i ponadczasowe
  • Nie jest naśladowane (wymagana dogłębnej analizy konkurencji)
  • Przyciąga uwagę, a nie rozprasza